Cookies!

Mami ville att jag skulle baka något till henne, hade ändå inget att göra så varför inte ? Det blev iallafall halvt brända cookies haha.Har tänkt att trötstäta en eftersom skolan började idag :( Sen kl 7 på tv3 blir det Du är vad du äter (mitt älsklingsporgam, sitter jämt och anteckecknar) har även STORA framtidsplaner redan vad jag ska göra när jag bli hälsocoach haha sjukt i know! Intressant idag iallafall , handlar om en som hatar att äta framför folk och smygäter när ingen ser på. Ungefär samma som mig, klarar inte av att äta framför människor knappt mår så hilma dåligt. Jag klarar heller inte av att köpa godis, chips eller ens socker. Mår verkligen så dåligt får försöka göra nåt åt det.

Det var allt haha!

Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0