Åskan,rädd!!

Igårkväll åskade det som tusan och feg som jag är så vad jag livrädd. Åskan är det värsta jag vet! Jag behöver nog lugnande piller nästa gång. In bara att jag är rädd för den jag var ju ensam hemma igår också då blev jag ännu räddare, så jag stängde dörren till köket och satte upp en grind vid trappen så att inte Cosmo skulle vara där uppe om det skulle börja brinna. Så där satt vi i hallen 1 timme. Haha. Ni får gärna kalla mig tönt. Haha. Inte nog med allt detta så hade jag öronskydd på mig för att jag inte skulle höra, men jag såg ju blixtrarna och jag skrek som fan.

Är ni också rädda för åskan ?

Vicky

Kommentarer
Postat av: Jessica

tackar tackar :D

hoppas du får en bra dag!

2008-07-06 @ 16:43:37
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0