30 juni

Cosmo väckte mig idag vid halv 8. Gosigosi!

Idag ska jag packa allt för imorgon åker jag och min familj till öland, det är också några vänner till familjen där. Det ska  bli kul!...not! Visst det ska bli fint väder och sånt men asså jag gillar inte umgås med äldre människor. Ni förstår vad jag menar, runt 40 år. Plus att det tar ca 45 min till havet! Det ska ta max 3 minter att gå till havet! Jag låter som om jag hatar solen och allt annat runt omkring mig, men det gör jag verkligen inte. Nu ska jag inte klaga, ska packa ner mina klänningar och bikinisar nu! :)

Kommentarer
Postat av: dolly

hoppas du får en bra dag!

2008-06-30 @ 09:57:15
URL: http://dolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0