Kattutställning

Hellu!!

Har inte bloggat på två dagar nu men jag har haft fullt upp. I fredags kom min kära syster och hennes sambo hem så då tillbringade jag tiden med dom + att dom tar min dator hela tiden!

Igår steg jag upp vid halv 5! Jag och mina föräldrar åkte till kalmar med min bäbis, han första kattutställning och det gick riktigt bra! Han var så nära på att vinna Ex1 och gå vidare men om vi bara hade haft en annan domare skulle det blivit så, men vi hade inte den turen men vi fick iallafall Ex2 och jag är hur glad som helst! Domaren sa att 80 % av alla domare skulle valt Cosmo men hon valde förstås den andra. Så irreterande! Men nästa gång tar vi hem allt! Det lovar jag.

Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0